Teie perearsti telefoninumber vastab ainult teie perearsti vastuvõtuaegadel! Juhul kui me ei saa koheselt teie kõnele vastata, helistame kõigile vastuvõtuaja jooksul helistanutele tagasi!

Palun jälgige ALATI oma perearsti vastuvõtuaegu! Helistades on võimalik aega registreerida pereõe või vajadusel perearsti vastuvõtule, kordusretsepte tellida, analüüside vastuseid saada, pereõe ja perearsti konsultatsiooni küsida. Kui analüüsid ei ole korras, võtame ise Teiega ühendust. Meili teel analüüside vastuseid ei väljastata. Analüüside ja röntgeni vastuseid ning retseptide kehtivusi saavad kõik patsiendid ise vaadata oma patsiendiportaalist.

Vastuvõtule on vajalik alati eelregistreerimine! Isegi siis, kui Teile tundub, et tegemist on kiireloomulise probleemiga ja soovite arsti vastuvõtule pääseda võimalikult kiiresti, palume alati ette helistada. Sellisel juhul püüame leida aja tööpäeva jooksul. Tavaliselt vaatab erakorralised haiged kõigepealt üle pereõde, kes vajadusel konsulteerib arstiga või suunab patsiendi edasi arsti vastuvõtule, kas siis samal päeval või lähipäevade jooksul, olenevalt probleemi raskusastmest. Meie perearstikeskuses ei ole elavat järjekorda sest doktorid võtavad vastu ainult eelnevalt registreeritud patsiente. Palun tulge vastuvõtule alati õigeaegselt. Juhul kui te ei saa tulla vastuvõtule, palun teavitage meid koheselt sest Teie aeg võib olla hädavajalik mõnele teisele abivajajale! Palun oodake Teile tullakse isiklikult uksele vastu kokkulepitud kellaajal.

Pereõde on meie perearstikeskuses kõikide patsientide esmane tervisenõustaja! Ka pereõe vastuvõtule tuleb eelnevalt registreerida. Erandiks nii arsti kui ka õe kohesele vastuvõtule pääsemiseks on eluohtlik seisund.

Kui Te haigestute ja vajate töövõimetuslehte, siis võtke koheselt ühendust pereõega. Pereõde annab Teile esmased tegutsemisjuhised ja määrab arsti vastuvõtu aja. Arvestada tuleb, et tagantjärele ei saa haiguslehte avada! Arst saab haiguslehe avada pärast seda, kui on patsiendi läbi vaadanud ja haigestumise tuvastanud. Nädalavahetusel perearst haiguslehte alustada ei saa, sest perearst ei tööta nädalavahetusel. Küll saab ta väljastada nädalavahetuse päevaga algava haiguslehe juhul, kui patsient on pöördunud näiteks haigla valvetuppa või kutsunud kiirabi ja talle on antud sellekohane tõend. See tõend tuleb perearstile esitada kahe päeva jooksul. NB! Haiguslehte ei saa avada e-maili kaudu!

Kordusretseptide tellimine e-maili kaudu. Kordusretsepte on võimalik tellida ainult selleks ettenähtud e-maili kaudu. Retsept millele tellimus esitatakse peab olema patsiendile varem väljakirjutatud! Retsepti tellimiseks palun kirjutage e-maili oma nimi, isikukood, raviminimi/toimeaine. Palun jälgige digiloost retseptide kehtivusi ja tellige oma retseptid õigeaegselt! NB! Esmaspäevast – neljapäevani tehtud kordusretsepti tellimused on valmis sama nädala reede keskpäevaks. Reedel tehtud tellimused on valmis järgmise nädala reede keskpäevaks ja sellest tulenevalt me ei saada vastust tagasi teie meilie ! 

Dr. Ilona Markus’e patsiendid saavad retsepte tellida aadressilt: ravim@medicolm.ee

Dr. Ulvi Usgam’i patsiendid saavad retsepte tellida aadressilt: retsept@medicolm.ee

Kordusretseptide tellimine telefoni kaudu. Retsepte saab tellida iga päev ainult oma perearsti vastuvõtu kellaaegadel. Ravimid saate välja osta järgmisel päeval peale lõunat. Palun helistage retsepti sooviga ainult oma perearsti vastuvõtu kellaaegadel oma perearsti numbrile. Palun ärge jätke retsepti tellimist viimasele minutile. Hoolige oma tervisest! Tutvuge oma perearsti retseptikeskuse tingimustega ja tellige retseptikeskusest omale kordusretsepte.

Saatekirjad. Saatekirju analüüsidele saab tellida ainult oma perearsti vastuvõtu aegadel. Saatekirju väljastatakse kabinetist 452. Juhul kui kabinet on parasjagu hõivatud palume pisut oodata! Saatekirju eriarstide juurde väljastab perearst ainult vastuvõtul. (Eriolukorral ja või viiruselistel hooaegadel lepitakse saatekirja väljastamine personaalselt patsiendiga kokku).

Info analüüside andmise kohta. Haabersti tervisekeskuse protseduuride kabinetid on 225 ja 226 (II korrus). Veenivere võtmine toimub tööpäevadel 08:00–15:00. Teised analüüsid kogutakse samas kabinetis. Palun järgige juhendeid! Kõik juhendid on saadaval meie kodulehel, rubriigis ”KASULIK”.   Broneeri vereanalüüsi aeg klikates ikoonile -> hospital icon

Palun oodake oma aja saabumist perearstikeskuse välimise ukse taga, kõik meie perearstikeskust külastavad patsiendid on eelnevalt registreeritud ja kutsutakse personaalselt edasi. Palun pidage kellaaegadest kinni! Teenindame ainult oma isikliku maskiga patsiente! Hoiame oma tervist!

Vastuvõtuaeg ühele patsiendile on 15 minutit. Juhul kui te soovite arsti või pereõega rääkida mitmest probleemist või juhul kui teiega on kaasas veel pereliikmeid, peate registreerima mitu järjestikust aega. Palun pidage kinni ettenähtud ajalimiidist.

Sageli piisab vaid pereõe visiidist. Pereõde jälgib terveid imikuid, teostab vaktsineerimisi (nii laste kui ka täiskasvanute) ja erinevaid protseduure. Lisaks vaatab pereõde 1x aastas üle kroonilised haiged, teostades neile vajadusel ka analüüse ja muid uuringuid. Enamasti vaatab kõik ägedad haiged esmaselt üle pereõde, suunates need vajadusel edasi arsti vastuvõtule. Lisaks tegeleb pereõde ka ennetustööga ja väljastab erinevaid meditsiinilisi dokumente.

Imikute ja tervete väikelaste vastuvõtupäev on igal nädalal teisipäeval, kus teenindatakse ainult terveid lapsi. Palume võtta kaasa puhas mähe ja aluslina ning koristada oma lapse kasutatud mähkmed viisidi lõpus.

Palume jätta oma talvised üleriided alati 1. korrusel asuvasse valvega garderoobi.

Palume nuusata nohusel lapsel nina ära enne kabinetti sisenemist.

Palume vankritega mitte ülesse tulla.  

Imikute mähkimislauad asuvad 1.korrusel aatriumis.

WC-d asuvad igal korrusel lifti läheduses.



правила

Мы не обслуживаем и не открываем двери для заранее не зарегистрированных пациентов. Вход разрешен по одному! 12 и 12+ пациенты заходят в помещение одни. Младше 12 лет приходят на прием с 1 сопровождающим. И только при предварительном согласования визита с врачем или медсестрой. Дверь будет открыта для вас в указанное время.
Бумажные направления (моча и стул) выдаются лично и только в согласованное с вами время. Заказ повторных рецептов по электронной почте.
Опоздавшие не обслуживается!
Заказ повторных рецептов по электронной почте. Повторные рецепты можно заказать по электронной почте,предназначенной только для заказа повторных рецептов. Заказываемый рецепт должен быть выписан ранее! Чтобы заказать рецепт, пожалуйста, напишите свое имя, личный идентификационный код, название лекарства или активного вещества и отправьте электронное письмо по электронной почте для вашего семейного врача. Пожалуйста, следите за действительностью ваших рецептов на портале пациента(www.digilugu.ee) и заказывайте свои рецепты заранее! Заказы, сделанные с понедельника по четверг, будут готовы к полудню пятницы той же недели. Заказы, сделанные в пятницу, будут готовы к полудню пятницы следующей недели, вот почему мы не отвечаем на ваши электронной почты. Только повторные рецепты можно заказать по данной электронной почте. Если вам ранее не выписывали желаемое лекарство, запишитесь на приём к своему семейному врачу. Пожалуйста, убедитесь, что вы отправили свой заказ на электронную почту вашего врача.
Электронная почта для повторных рецептов предназначена только для заказа рецептов, пожалуйста,по другим вопросам свяжитесь с вашей семейной медсестрой.
Больничные листы не открываютя по е -майлу, свяжитесь с нами по телефону, в часы приема врача. Бронировка времени визита к сестре или врачу осуществляется только по телефону. 

Если анализы не в порядке, мы свяжемся с Вами сами. По е- майлу ответы не отправляются. Все ответы напрямую идут в диги систему, где Вы их можете увидеть. https://www.digilugu.ee/login;jsessionid=B41F4F8A348ECC6437C1DC4E175CDA8A

 

Проблемы,которые можно решить через е-майл:

1.Заказ рецептов происходит в случае корректно оформленного заказа. С указанием имени пациента, личного кода,названия лекарста или составлящего вещества и дозировки. (заказ может делать сам пациент лично или опекун)

Dr. Ulvi Usgam: retsept@medicolm.ee

Dr. Ilona Markus: ravim@medicolm.ee

2.При пересылке конфиденциальной(деликатной) информации о здоровье по электронной почте,пожалуйста, предварительно проконсультироваться с Вашей семейной медсестрой, возможно ли получить консультацию и решить данную проблему по электронной почте.

3.Больничные листы не открываютя по е -майлу, свяжитесь с нами по телефону, в часы приема врача.

4.Бронировка времени визита к сестре или врачу осуществляется только по телефону. 

5. Если анализы не в порядке, мы свяжемся с Вами сами. По е- майлу ответы не отправляются. Все ответы напрямую идут в диги систему, где Вы их можете увидеть. https://www.digilugu.ee/login;jsessionid=B41F4F8A348ECC6437C1DC4E175CDA8A